Hanabii
Markete giderken, oğlumu kreşe bırakırken ya da oğlum ile mahalle parkına giderken makyaj tabii ki yapmam. Ama, AVM olsun, şirkete giderken olsun (evden çalışıyorum ofise giderken bakarım kendime(, gezmeye giderken olsun ya da arkadaşlar ile gece park bulunmasına giderken olsun. Giyinir ve kendime bakarım. Tırnaklarım hep kalıcı ojelidir. Çok temiz ve bakımlı duruyor. Makyaj dediğimde BB krem, allık ve rimeldir.