Aselduru88 Kızım 3 aylık menenjit ve rota aşısı yaptırcal yarın bazıları menenjit aşısı ağır diyor doğru mu rotayı kesin yaptırcam ilk kızım rota oldu aşısızdı
organikirmik Aselduru88 yaptırdım hepsini evet. Ağır diyolar hastalığı da ölümcül ama onu da hesaba katın
tonymontana Aselduru88 doktorumuz kendi ogluna 1 yasinda nimenrix yaptirmis siz istediginiz gibi yaptirabilirsiniz dedi bende onun gibi 1 yasinda yaptiracam ritayi ayinda duzenli yaptiriyorum
asrinhatasi Aselduru88 biz 7.ayda başlamıştık menenjitlere. Hem üst üste aşı olmadı çocuğum. Hem de maddi açıdan zorlanmadık.
aysebb Aselduru88 9. ayda başladık biz menenjite. Çok küçükken başlatmak istemedim kendi tercihimdi. Yaparsa ağrı ve ateş yapıyor şurupla geçiyor ama ben az daha büyüyünce başlattım dozları. Zaten rota gibi belli bir zamanı yok menenjitin
onceuponatime_ Aselduru88 Mommyhann bizim de öyle 3.ayda hepsini aynı gün yaptırdım ateş vs yapmadı hiç
jdjdkdkdk Geçen hafta yaptırdım evet rota biraz ağır geçebiliyor evet eve geçince doktorum bebeğime fitil yapmamı önerdi yaptım. Biraz sancılı geçsin ilerde hasta olduğunde çocukların atlatması çok zor oluyor günlerce hastanede kalabilir hatta Allah korusun ölebilir. Bu sebeple bir iki gün evde sakince geçirdik ağrısı olduğunu hissettiğimde ateşi olduğunda da şurup verdim ve bol sevgi ❤️
Tugcebb Aselduru88 menenjit iki tür aşısı var. Birinde yan etki bekliyoruz dedi doktor, çok şükür onuda hafif 1 saatlik ateşle atlattık. Hiç yan etki görmedik. Doktorlar hiçbir şeyi yaptırmıyorsanız menenjiti yaptırın diyorlar, gerçekten ağır sonuçları var