Arkadaşlar oğlum 8 ay 7 günlük ama desteksiz oturmuyor bi türlü daha doğrusu oturmak istemiyor nezaman oturtmak istesem bacaklarını dikip ayağa kalkıyor çok kafaya taktım önceden destekli oturtuyordum arkasına yanlarına dokunmadan oturuyordu ama şu 1 haftadır hiç oturmuyo zorla oturtuyorum kendini kaydiriyor omuzlarıma yapışıyor kalkmak için akşama kadar kucakta gezecek zaten doktor destekli oturtmaya 6 aylik olunca başlattı çok üzülüyorum interhette nöroloji filan diyor iyice korktum varmi 8 aylik olup desteksiz oturamayan