Kızlar merhaba. Aranızda bebeği olup da araç kullanan var mı? Ben yakın zamanda araç kullanmaya tekrar geri döneceğim. Ama 8 aylık bir bebeğim var. Bebekle ilk defa deneyeceğim. Uzak mesafelere gitmeyi düşünmüyorum henüz. Bebeğin arabada ben arabayı sürerken ne yapacağını gözlemlemeden. Önüne oyalanacak bir şeyler vermek, uyku saatine denk getirmek vs. bunlar tamam ama… Siz önde araba kullanırken bebek arkada otokoltukta iken sıkıntı oluyor mu? Bir de bir duyum almıştım ama emin değilim. Anne arabayı sürüyorsa bebek otokoltukla yan koltukta olabilir diye bir şey var mı? Tam emin değilim ama öyle bir bilgi var mı? (Guvenli degil ve mantiksiz biliyorum ama zorda kalinirsa var mi böyle bir uygulama)