Bugün köye annemlere gitmiştik yeni yoğurt mayalamış annem büyükler falan da vardı 4,5 aylık bebeğime illa bir çay kaşığı verelim bir şey olmaz tadına alışasın sonra zorlanırsın dediler isteyerek olmasa da verdiler şuan vicdan yaptım pişman oldum keşke verdirmeseydim diye