Kızlar bebeğimin bacağına çay döküldü. Hemen doktora koştuk tabii hafta sonu olduğu için acile gittik. Çok ciddi bir durum değil iki tane krem yazdı birkaç gün kızarıklık olur sonra geçer dedi. Bebeğimde huzursuzluk yok şu an. Keyfi iyi. Ama bacağında kızarıklık var. Asıl sorum şu ki Salı günü tatil rezervasyonumuz vardı. Ben panikle doktora sormayı unutmuşum, Cildiyede de randevu yok yarın falan. Tatile gitsek deniz suyu zarar verir mi bilgisi olan var mı? Tatile de sırf bebeğim için o denize girsin diye gidecektim 😔 normalde yarındı ama oteli aradık salıya aldık sonradan acaba sıkıntı olur mu diye aklımıza geldi.