Oğlum 11 aylık. Biraz erken doğdu(2500 gram) ve çok küçüktü.
Boy ve kilo olarak hep geriden geliyordu ama bu ay kilosu normal sınırlara geldi. 8800 şu an.
Geceleri toplam 150-200 cc mama içer. Ama onu da tam içmez yani bi kalkar 30 bi kalkar 20 böyle böyle tüm gece uyana uyana içiyor.
Ben artık kesmek istiyorum çünkü 150 cc mama yüzünden tüm gece hem biz hem kendi kalitesiz uyuyor.
Ama eşim kıyamıyor illa kalkıp kalkıp mama yapıyor zaten zayıf içsin mama ne olacak diyor. Bir de acıkıyordur vereceğiz mama diye ısrar ediyor ben de vicdan yapıyorum bu sefer.
Bilmiyorum ya bıraktırmalı mıyız yoksa eşim haklı mı?