Sezenkumsal92 14 aylık olduk hala gaz gaz valla yildim ya bebekken bukadar yoktu gece bile uyanıp bağıra bağıra ağlıyor uyuturken falan jkipir kıpır hiç durmuyor o Gazi cikarana kadar bnm canım ckiyor ne yapicam yardim
Mom0870 Sezenkumsal92 14. Ayda gaz kalıyor mu ya 😮 korktum bak şimdi. Hiç doktora sordun mu alerjisi felan vardır belki canım
loringamze Sezenkumsal92 offf offff valla benim kizim 13 ay 1 haftalik dogdu dogali gazzz bitmiyorrrr ya siyirmak uzerym kolik bi bebekti zaten tam gecti dedik yine ayni seyleri yasiyoruz hem kabizlik hem gazzz gaz cikrriken aglio tuvltni yapamio ona bagrio kendini kasiyor napcami sasirdim artik
Yasemin41 Sezenkumsal92 merhaba gaz sorununuz geçti mi acaba biz de 13 aylığız da doğduğundan beri 2 saatten fazla uyuyamıyor sürekli ağlıyor
Melisada Sezenkumsal92 Merhaba post acalı baya olmuş ama benim bebeğimde de aynı sorun var 14 aylık. Düzelmiş miydi alerji falan çıktı mi ?hemen hemen her gece uyanıyor gazdan 😔
Sezenkumsal92 Mom0870 sormadım bu giddinde sorucam yemek yiyor ya artık ondan da oluyor fakat artık olmaması gerek alışması lazım 5. Ayda ek gıda başladim
Defnosumveben Benim de kızım gece gündüz gaz çıkarıp ağlıyor.. çıkarıyor ama bitmiyor Büyük insandan çıkmaz o gaz. Napıcam bilmiyorum gece sürekli uyanıyoruz:(
mlkzblr Almisim malesef yok 🤦🏼♀️ Şuan kesintisiz uyumaları gerekirken gazdan dolayı uyuyamıyo oğlum 😒
Mryyyy123_ benım kkzımda 7 aylık hala gaz bitmedi daha da arttı hatta ek gıdayla bitik durumdayız ama bizim gıda alerjımız de var 😢
Yasemin41 loringamze merhaba benim bebeğim de 13 aylık aynı bitmedi gaz sorunu sürekli gece ağlıyor alerjimiz de var, sizin şuan nasıl geçti mi acaba gaz sorunu ?
Sezenkumsal92 Yasemin41 valla cnm tamamen geçmedi ara sıra devam ediyor malesef bnde yediği yemkleler çok az kimyon katıyorum iyi oluyor şuan 19 aylık oldu
Yasemin41 Sezenkumsal92 gece uykuları mesela düzene girdi mi ya da azaldı mi çok fazla ağlıyor mu canım ? Bi de sizde alerji var mı
Sezenkumsal92 Yasemin41 uzun zamana oldu gece hiç uyanmiyor çok nadir uyanıyor bildiğim bir alerjimiz yok cnm
Yasemin41 Sezenkumsal92 anladım canım çok sağol gazınız kaçıncı ayda bitti acaba ? Bizim de 13 aylık artık ne zaman geçer diyorum bi rahat uyur çocuk
Sezenkumsal92 Yasemin41 valla şuan hasta gece acildeydik lavma yapıldı gaz var kaka birikmiş diye dusunnn☹️😏
Zeynonunannesiiiii Yasemin41 mrb bizde 9aylık olduk azalacağına arttı,alerjiside var, gece gündüz uykusu doğru düzgün değil,uykusunu alamıyor.her yediği gaz yapıyor,genelde huzursuz, ağlıyor, kiloda çok az alıyor,sizin kilo nasıl
Yasemin41 Zeynonunannesiiiii süt alerjisi mi var sizin bağırsak tepkili sanırım dimi cilt değil , bizim kilo alımı normal şükür ama gaz olayı reflü olayı çok fena yani bitmiyor