birssorumvar etrafınızda destek olabilecek kimse var mı? bu kendi adıma teselli verebileceğim bir düşünce değil kusura bakmayın. hiçbir çocuk her gün ağlayan, doğrudan veya dolayı kendisiyle ilgili mutsuzluk duyan bir anneyi hak etmiyor. eşinizle anlaşmazlıklarınız varsa bu ikinizle ilgili çocukla değil, çocuğunuz bunu hissetmemeli. ona hissettirmiyorum demeyin, çocuklar hisseder… annelik çok ama çok zor buraya kadar evet ama bu şekilde çocuktan dolayı mutsuz olmak, eskiye duyulan aşırı özlem vs. çocuğa haksızlık gibi geliyor bana maalesef.
eşinizle oturup açıkça konuşmayı deneyin. anladığım kadarıyla çocukla ilgili bir yorgunluktan ziyade eşinizle yaşadığınız iletişim problemleri sizi üzüyor. birbirinize karşı açık olur ve bir şeyleri düzeltmek için adımlar atarsanız bence sorununuz çözülecektir