Funda_yakut naçizane fikrim yanlış ilerlemissiniz,3 aydır bezli bı şekilde çişini kakasini söylemesi değil de hazırdi madem bezini cikaracaktiniz gündüzleri. Bezsiz kalıp çişini tutmayı ogrenecekti, şimdi altında bez var sanıp bırakıyor sanırım. Gündüz bezsiz alistiginda da geceye alıştırmak bizde başarılı oldu.