Şubat ayında Medova hastanesinde sezaryen doğum yaptım doğumum iyi geçti ama odaya çok geç çıkarttılar tüm hastanelerde mi aynı şekilde bir uygulama var bilmiyorum ama bebeğime daha çabuk kavuşmak isterdim. Ayrıca doğum öncesi kadın doğum katında boş oda olmadığı için diğer bölümlerin hastalarının yattığı katta bir odaya geçici olarak yerleştirildik doğuma o odadan gittim doğumdan sonra diğer odaya geçtim ve bu durum da beni rahatsız etti açıkçası.ilk gün ki hemşirelerin ilgisi güzeldi ama çıkış yaptığımız günün sabahı çağırdığımız hemşireler odaya gelmedi son derece suratsızdılar ayrıca ve hiç memnun kalmadım.Bir de güya emzirme danışmanı var sadece takviye damla kullanmamı söyledi emzirme konusunda hiç ama hiç yardımcı olmadı. Çıkış yapacağımız gün öğle yemeği vermediler o kadar para veriyoruz bir yemeğin bile hesabının yapılması can sıkıcıydı. 55 bin ₺ ödedik ve verdiğimiz paranın karşılığında bir hizmet alamadık ne yazık ki. Ama doktorumdan genel anlamda memnundum o nedenle tercih ettim zaten. Hastane odaklı değil doktor odaklı düşünmenizi tavsiye ederim.