Kızlar merhaba
Karın bölgemde yıllardır elime gelen bi sertlik vardı ucuda siyahtı siyah nokta yağ bezesi yaptı diyip dr gitmedim geçenlerde bi cildiyeye gitmiştim ona sordum oda epidermoid kiste benziyor ddi genel cerraha gittim oda yağ bezesi gibi ddi bugüne kadar hiç olmamıştı geçenlerde etrafın kızardı ağrı yaptı antibiyotik verdi dr bitir gel ultrason bakalım istersen alırız patoloji gönderiyorum zaten dedi kötü bir şey midir ddim sanmam vücuttan çıkan her şeyi gönderiyoruz dedi ama bilmiyorum başına gelen var mı 🥹