mrvdg11 şifremi unutmuştum bir süredir foruma giremiyordum şimdi gördüm mesajını.biz memnun kaldık.küçük bir kids clubı kocaman bir çocuk Aqua havuzu akşamları animasyonları vardı.odalar temizdi.yemekler fena değildi ama damak zevki çok görecelidir beğenip beğenmemek yemek kültürünüze bağlı.2-6 yaş çocuklarla gittik. Aklımızda iyi olarak kalmış