Mom0870 Ya paketli yeme, fastfood yeme vs herkes bunlara çok mu dikkat ediyor ? Benim canım hep abur cubur tatlı istiyor bugün azıcık kola içtim herkes sen emziriyorsun dedi doğrusu günde 3-5 sigara içiyorum bırakmaya çalışıyorum olmuyor ağlıyorum bi çay içeyim diyorum herkes ‘ooo çayda tein var Kafein var ‘ demeye başlıyor. Çikolataya zaafım var herkes yeme yeme diyor zaten kahve içmiyorum içme dediler diye. Ama merak ettim herkes süper anne bir ben mi kötüyüm? Böyle direkt süte mi geçiyor her şey ? Kan beyin bariyeri varmış, vücutta anne sütünü koruyan birçok şey varmış ama millet her şeye laf ediyor ne yiyeceğimi şaşırdım o gaz yapar o huzursuz eder o şekerli o tuzlu o sütünü keser. 🤦🏻♀️ Siz nasıl besleniyorsunuz? Kendimi çok kötü bir anne gibi hissetmeye başladım artık düzgün beslenemiyorum sigarayı bırakamıyorum evimin işlerini yapamıyorum yani baya beceriksizim galiba 😏 herkes yapıyormuş ben yapamıyormuşum öyle söylüyor görümcem. Herkes bir açığımı buluyor böyle bakınca bende hiçbir şeyi doğru yapmıyorum galiba diyorum.
17062019 Mom0870 amaaan bu soylediklerinin hepsini yedim ictim. Buyuk oglum 6 yasinda.2bucuk sene emzirdim.suan kucuk oglum 8 aylik.yine yiyip iciyorum.etrafimda sakinanlari da gordum.gaz ne yaparsan yap oluyor.bazi bebeklerin bagirsaklari gelisme surecinde cok gaz yaparmis doktorum soylemisti
Fatmanur68 Mom0870 Aynı bende sizin gibiydim herkesin dedigini yaptım yaptım eee sonunda noldu gene bebegim gazlıydı ve kolikti 😊 sonra dedim nasılsa aglıyor nasılsa durmuyor en azından canım çekince yiyim içiyim gene bişey degismedi kimseyi takmayın valla bildiginizi yapın doktorunuzun dedigini yapın birde olacakla ölecege çare yok boşa demiyorlar 😊😊
Fatmanur68 Mom0870 Aynı bende sizin gibiydim herkesin dedigini yaptım yaptım eee sonunda noldu gene bebegim gazlıydı ve kolikti 😊 sonra dedim nasılsa aglıyor nasılsa durmuyor en azından canım çekince yiyim içiyim gene bişey degismedi kimseyi takmayın valla bildiginizi yapın doktorunuzun dedigini yapın birde olacakla ölecege çare yok boşa demiyorlar 😊😊
Duygusalbiranne Mom0870 bunlar sadece bebeğiniz için değil kendiniz içinde zararlı ne var bunda ye iç denmesini mi bekliyorsunuz annelik fedakarlıktır
Mom0870 17062019 herkes o kadar üstüme geliyorki anlatamam bugün işyerimde kahve içerken müşterim e bebeğiniz var ama dedi herkes çok biliyor cidden sinirlerim bozuldu artık
Sevdasoylu 17062019 ben çok dikkat ettiğim halde oğlum çok gazlı bir bebekti ve sesi kısılana kadar her gece ağlıyordu. Banada sürekli kaynanam dikkat etmiyorsun diye söyleniyordu 😒😒 bol bol bitki çayı için sütünüzden bebeğinize geçsin iyi gelir.
17062019 Mom0870 Ay daha neler 😏 hergun 2 defa turk kahvesi icmezsem rahat edemem.3 tane sigara iciyorum gunde.bu ovulecek bisey degil tabi birakabilsem birakirim ama yani sakinilan goze cop batar.hamileyken icmedim.emzirirken icmeye basladim.eltim ne kahve ne cola limonata bile icmezdi ya okadar dikkat ederdi.bebegi asiri gazli bir bebekti dikkat ettigi halde
birprensannesi1 Mom0870 bebeğim doğduğu günden beri kahve içiyorum, kola desen her gün, çikolata da her zaman bence bunlarla anneliğimi kıyaslayamaz kimse ☺️👍🏻
Mom0870 17062019 ben içmiyorum normalde kahve bugün eşim iç bi tane çok canın istiyor dedi ondan içtim onda da laf işittim canım bende övünmüyorum hatta dikkat eden annelere imreniyorum ama herkes tepemde konuşunca sinirlerim bozuluyor doğal olarak sonra acaba deyip vicdan azabı duyuyorum kendimden şüphe ettim herkes çok mu düzgün acaba diye ama insan bir şeyler yemek içmek istiyor eşiyle bi sigara içip sohbet etmek istiyor
yigit_Efe03 17062019 konuya deginmisken size bir soru sormak istiyorm emzirme doneminde sigara bebegin kilo alimini yavaslatir mi bende kullaniyorum gercektn cok merak ediyorum benim bebegim de hic kilo almiyor o yuzdn sordm
Mom0870 Fatmanur68 herkes eleştirince noluyoruz dedim bende bi 😀 yani çocuğumun iyi olmasını en çok ben isterim ama sanki herkes anne herkes iyi bi ben kötüyüm 😀 çikolata yeme tatlı yeme pasta yeme maydanoz süt keser soğan sütü acıtır 😀 Aç mı kalalım 🤦🏻♀️ Çikolata yesem de yemesemde benim oğlum da gazlı
KitapKurduAnne Sigara ve alkol kullanan biri değilim. Onun dışında her şey yiyip içiyorum . Allah’a şükür hiçbir şey de olmadı ,doktorumuz da sorun görmedi .
Mom0870 KitapKurduAnne çikolata yiyince direk kakao, koruyucu çocuğa mı geçiyor bunu merak ediyorum cidden 😏
Fatmanur68 Mom0870 Herkes kendine göre iyi annedir boşverin herkes mükemmel anne siz kötü anne olun umursamayın bile gazlıysa gazlı oluyor yemen içmenle hiçbisey degismiyor 😊😊 gazsız günleriniz olsun insaallahhh
KitapKurduAnne Mom0870 Ben özel sağlık sorunları dışında bazı şeylerin fazla abartıldığını düşünüyorum. Hamilelikte de doktor kontrolünde her şeyi yedim.🤷🏻♀️Bilmiyorum ,biz o konuda rahatız biraz . Fedakarlık denen şeyin bunla alakalı olduğunu sanmıyorum .
Mom0870 Duygusalbiranne Tabiki fedakarlıktır ama herkesin birbirinin anneliğini sorgulaması çok saçma herkes dört dörtlük beslenip on numara ana da bi ben mi kötüyüm ? Ben yiyince hop çikolatalı süt mü oluyor benim sütüm? 😀🤦🏻♀️
Mom567 Mom0870 kahve uykuyu açıyor ya senden bebeğe geçer uykusu olmaz onunda onu öyle biliyorum paketli ürünlere çikolatalara gelince ben mecburen yiyemiyorum kızımın süte alerjisi var , tatlı ihtyscımı karşılayamıyorum ki benim evimde tatlısız asla bir akşam olmazdı 🤦🏻♀️🤦🏻♀️ Çok özledim 😔
Mom0870 Mom567 kıyamam ya o da çok zor 😏 kuru üzüm felan ye bari yada meyve ❤️ Allah kolaylık versin canım bende böyle post açıp aklına soktum Hakkını helal et
Duygusalbiranne Mom0870 tabiki dört dörtlük besleneneyiz illaki canımızın çektiği şeyler oluyor önceden çok çikolata yerdim yemeden duramazdım kızımda alerji olduğu için bi bıraktım artık canım dahi istemiyo bebeklerimiz için biz herşeyi yapabiliriz💪🏻
Mom567 Mom0870 helal olsun canım ne demek 🤗 evde o kadar çikolata ya da bisküvi tarzı şeyler var ki hepsi de duruyor yiyen yok çekmeceleri açmıyorum Bile , çünkü süt ürünü bir şey yesem kızımın kakasından kan geliyor 🥺
Emeliss Mom0870 ben hamile kalana kadar sigara içiyordum hemde 8 yıldır falan hamile kalmaya karar verdiğim zaman bıraktım 1.2 derken hamile olduğumu öğrendim ve tamamen bitirdim bebeğim 7 aylık oldu elime sürmedim gaz yapacak evet hiçbişey yemiyorum ama arada tadına bakmıyor değilim bizde insaniz yani mesela 1 bardak kola yerine 1 yudum eşimden tırtıklıyorum abur cubur sevmiyorum artım bu yönde ev işine gelince bebeğim o kadar huysuz ki bazen hafta geliyor eve el değmiyor şu sıralar bulaşıkları bile eşim yerleştiriyor masayı topluyor yemeği ışık hızı ile yiyip kalkıyorum yemek yapmak he işkence kucağımda yemek yapıyorum 9.5 kilo düşünün 😂 her geçen günde büyüyorlar birde yani kimse mükemmel değil ama size tavsiyem sigarayı bırakın işte o çok zararlı bebeğinize de içiriyorsunuz ben şöyle düşünerek bıraktım biri alıyor bebeğime sigara yakıp içiriyor ne kadar razı olurum sizde böyle düşünün daha kolay oluyor
Mom0870 Emeliss tebrik ederim gerçekten hamileyken bende ilk 5 ay içmedim sonra olaylar sorunlar stres ve resmen aşerdim tek tük içmeye başladım doğumdan sonra 1 hafta içmedim ve artık dayanamıyorum dedim çıktım balkona bi sigara yaktım o gün bu gündür dayanamıyorum hatta keşke o sigarayı hiç yakmasaydım diyorum. 🤦🏻♀️
Ygtek Mom0870 Yoo gayette canım ne isterse yiyorum valla. Çikolata hergün yiyorum hemde bazen 3 4 tane😂 kahve arada içiyorum. Kolayıda 1 aydır hergün 1 bardak içiyorum gazımız bittiği için. Sigara keşke içmesem ama 2 3 tane içiyorum günde. Kimseyi takma canım aman. Önemli olan bunlar değil(sigara hariç tabi ki) Merhametli, vicdanlı, sevgiyle büyütmek çocuklarımızı☺️
Mom0870 Duygusalbiranne alerji vs öyle bi durum olsa bende yemem Tabiki ama yok çok şükür gelişimi de çok iyi maşallah 🧿
durununannesi18 Mom567 benim kızım da öyleydi 😔 çok iyi anlıyorum sizi. Ama süt yoğurt Yumurta içermeyen tarifler var. Onları deneyin. Gerçekten çok zor. Herşeyden mahrum kalıyoruz. Yeter ki onlar iyi olsunlar
Pelin87 Mom0870 görümcenin ağZına tüküreyim ben 🤬 ben sigara hariç her şeyi yiyip içiyorum kola, cips, çikolata, Abur cubur, 1 aydın gaz yapan şeyleri de yiyip içiyorum artık gaz yapmıyor. Bakma sen millete sigarayı kendin içi bırakmakta çalış kuzum
Mom0870 Pelin87 ahhaha 😀 hiç güleceğim yoktu. Yani şimdi kola direkt asidi bilmem nesi bebeğe mi geçiyor dolaptan bi şey yeme çocuk gaz olur diyor bana bi anda beni izler her şeyime karışır oldu herkes benim açığımı arıyor canım 😀bende deniyorum çikolata yiyince artmıyor gazı ama yemeyince azalmıyor da yani