Kızlar, son zamanlarda ciddi şekilde sinir sistemimin çöktüğünü hissediyorum.
Bazen bir anda nedensiz bir korku geliyor, sanki kötü bir şey olacak gibi.
Başımın arka kısmında karıncalanma gibi bir his oluyor, huzursuzluk ve gerginlik hâkim.Bilmiyorum, belki de tansiyonum yükseliyor, ama bir yandan da bu durum anksiyeteye de benziyor.
Kalbim hızlanıyor, içim daralıyor, nefes almak zorlaşıyor gibi.Küçük bebeğim var, her şeye yetişmeye çalışıyorum ama bazen gerçekten çok zorlanıyorum.
Siz de benzer şeyler yaşadınız mı