Biz ilk SMA kullandık bitince eczacı similac önermişti 5 aylık olduk memnunuz. Anne sütüne göre mama değerlerini karşılaştırınca zaten sanıyorum en yakını Hipp sonra similac. Hipp denemedim hiç açıkçası 6 7 günde 850 Gr bitirdiği için pahalı da geldi. Similac 1 iyi bence.