sebur ınternette Benign Fasciculation Syndrome yazıp bir aratin isterseniz bu olmayabilir tabiki ama anlattıklarınız bunu cagristirdi. Devlet nöroloji hiç ilgilenmiyor, özelde iyi bir doktorda emg idi sanırım adını hatırlamıyorum ama o testi yapması lazım norolojinin mrde bisi çıkmaz zaten