karamank 4.5 ay oldu, hala kontrolsüz beşikten alırsam, fazla yana dönüp uzanmaya çalışırsam, yere oturup kalkarsam, ani hareket yaparsam zorlanıyorum. Kontrollü olmak gerekiyor. He benim biraz canım tatlıdır, onu da hesaba katabilirsiniz 🙈 ben sezaryenden 2 hafta sonra bebeğimi kucağıma alabildim. İlk zamanlarda altını değiştireceğimde onu koltuğa koyup kendim dizlerimin üstünde yere çöküp değiştiriyordum