busraltin Kızlar hiç giymedim nişan için almıştım sonra düğün yapınca elbisemi değiştim bu elimde kaldı alacak olan olursa dolapta hesabımı atarım uygun zaten bin küsür rengi indigo diye geçiyor beden S o zamanlar 43-44 kiloydum oluyordu