Kızlar benimde 20 günlük bebeğim var göğüs ucum olmadığı için silikon veriyorum ama sütüm de az galiba doymuyo bu yüzden mama desteği de veriyorum ama benim doktorum mama önermedi ben mama kullandığımı söyledim ama sadece tamam verebilirsin dedi hangi mama olduğunu falan söylemedi ben ilk sma kullaniyodum ama baya çocuğun kakası top gibi küçük küçük geldi kabız oldu bugün yeni hip aldım bakalım inşallah kabızlık olmaz yarın salı günü bir doktora gidicem mama için kendi kafama göre veriyorum çünkü böyle durum yaşayan oldumu