momas cerenokayemir zaten meme ve mamadan su ihtiyacını alıyor. Doktorlar ek gıdaya kadar gereksiz buluyor
organikirmik cerenokayemir doktorunuz ne derse onu yapın bence. Bana kalırsa anne sütünden aldığı ya da mama ile besleniyorsa mamanın hazırlandığı su zaten onun böbreklerinin kaldırabileceği kadarı. Fazlası böbrekleri yoruyor diye düşünüyorum.
[silindi] Sıvı alımı yeterliyse vermenize gerek yok ama çok sıcak yerde yaşıyor ve çiş sayısı miktarı az ise verilebilir bence. Bide ben başta hiç vermedim şimdi alışmadi suya 11 aylık asla içmiyor arada vermekte fayda var en azından tadını bilsin
kayzenn 23 günlük oldu bebeğim ben her gün bir çay kaşığı veriyorum çünkü 45 derecelere kadar çıkıyor sıcaklık