sevilay34 Sevgili anneler 4 yaşındaki kızımı gece sivrisinek ısırmış galiba yüzünde 6 tane kollarında 3 tane var bu sivrisinek ler bu kadar fazla ısırır mı ısırdığı yerler kızardı kabardı nasıl geçer acaba kaşıdığı için mi büyüyor
gizememre sevilay34 maalesef benim kızımı da bacağından 4 yerden ısırmıştı bir de alerjik bir cildi var öyle büyüyüp kabarmışlardı ki çok üzülmüştüm
sevilay34 Asyaveannesi04 hemen alacağım foto atmasını bilmiyorum burdan bir görseniz keşke ilk kez öyle sivrisinek izi gördüm acaba alerjisi mi var diye düşünüyorum
Asyaveannesi04 sevilay34 beni de sinek ısırınca yumurta gibi şişip kabarıyor deli gibi kaşınıyor hemen stilex sürüyorum
gizememre sevilay34 evet benim kızım da öyle valla çok sıkıntı güneşe çıksak bile dert yani Allah yardımcımız olsun inşallah çabuk geçer