Darkblue benim oğlum 7 gün yattı. Doğduktan sonra daha taburcu olmadan enfeksiyon çıkmıştı ama değerleri hatırlamıyorum üzüntüden mahvolmuştum. Damla damla süt sağıp götürmüştüm 3-4 günü sonraki günler günde 3 kez emzirmek için yanına giriyordum. 8.gün taburcu olduk elhamdülillah. Siz de üzülmeyin desem de üzüleceksiniz belki ama çok daha sağlıkla kavuşacaksınız öyle düşünün