merveumayhafsa şoyle anlatayım biz 2.cocugu 10 yıl aradan sonra düşündük korunmayı bıraktım 6 ay sonra hamile kalmıştım ama sağlıklı ilerlemedi karnımda gelişmedi 8 haftalik kürtaj oldum şubat ayının sonuydu sonra doktor bana korunma dedi ama psikolojik olarak hazır hissetmedim 3 ay korundum 4.ay korunmayı bıraktım 5.ay hamileydim bende böyle ilerledi haa yaşımda çok genç degildi 37 yaşında doğum yaptim 🥰