Biliyorsunuz salgın var bu ara ve kızım da ishal 4-5 gündür ve poposu da pişik oldu ishalden dolayı, sabah bakıyorum iyi gibi oluyor ama akşama doğru kaka yapar yapmaz hemen gidip yıkayıp temizlememe rağmen artık kakayla temas etmekten dolayı kıpkırmızı oluyor, doktor krem verdi pişik için ama ishal geçmeden pişik te geçmeyecek onu anladım, ishal için şurup ve probiyotik te kullanıyoruz ama sizin deneyimlediğiniz bu ishali şıp diye kesiyor veya çok iyi geliyor dediğiniz birşey var mı onu merak ettim muz yediriyorum patates falan ama hala bir fayda yok