Arkadaşlar size bir şey danışacağım 5 ayllıkken ek gıda başladım o zamanlar bebeğim çok güzel yerdi avakdolu kahvaltı sebze çorbaları meyve püreleri vs hep yerdi ama 2-3 haftadır ağzını kesimlikle ve kesintilikle açmıyor ağzını kilitliyor alt dudağını ısıyor dudağının içine koyuyor ve asla bırakmıyor yemek sürecinde ne yaptıysam olmadı çizgi film bile açtım belki izlerse yer diye ama yok ağzını kilitliyor ve yemiyor biberon mama severek yiyor 3-4 saatte bir 180 ml yer şuan 7 aylık. Diceksinizki tok olduğu için yemiyor olabilir ama 6-7 saat aç bırakıp üstüne bida denediğimde bida yemedi yani büyük bir red yaşıyorum şuan da sarece biberon mama ile devam edebiliyorum bebeğimde dil bağı vardı onun etkeni olabilir mi önerirniz varmı bu sorunu yaşayan varmı