Kızlar kızım ekim ayında 4 yasında olcak tatile geldik dün ilk gün diye eğlendi etti gece 1 de uyudu sabah 7.40 da uyandık. Sonra denize gitti 2 saat oynadı yüzdü baya baya yoruldu ama bana mısın demedi. Tekrar kaldığımız yere döndük bu sefer normal oynadı yemek yedi derken saat 17:30 oldu hala tık yok yorgunluk yok bu normal mi ya hic uyku aramaması yorgun düşmemesi enerjik olması ? Bide diyorum gece 1 de yattı en az 9-10 da kalkar yine yine erkenden uyandık eşim pert halde uyudu ben de 4 saatlik uykuyla kızımla takılıyorum bıraksa ben de bayılcam 😂