Simdi haziran ayinin yumurtlama doneminde iliskiye girilirse temmuzda regl olunup haziranda yumurtlama doneminde girilen iliski sayesinde hamile kalinir mi yani agustosta reglim de cikar mi ortaya hamilelik gec dollenme olduysa var mi boyle bir ihtimal. Haziran yumurtlama doneminde iliskiye girildim temmuzda regl oldum suan temmuz yumurtlama donemindeyim 21 agustosta regl olucam ama bu aralar daha onceki hamileligim gibi uyku bas agrisi bas donmesi vs var ondan dolayi suphelenip sordum kan vermistim 7 temmuzda cikmamisti reglin 2. Gunuydu o zaman gec dollenme olur mu olursa bu vakitlerde mi cikar ortaya sormak istedigim bu