Sütüm cok az gunde bir kere makineyle 30 cc sagiyorum çogaltabilir dediler bende oyuzden onuda deniyim dedim pahali geldi diye almamıştım alirim elimde kalir diye simdi siz çıktınız karışıma demekki bu bir isaret alayim diyorum daha uyguna satamazmisiniz