sancarmom biz 11 aylığız. Gece beslenmesi bitmeden ben ayırmayı düşünmüyorum açıkcası. Ne zaman biter bilmiyorum ama, gece uyandığı zaman bazen yorgunlukla duyamıyoruz ki uykum hafiftir ama bağıra bağıra ağlamadığı için zor oluyor. Kameradan duyup, yanına gidip burdayım tesellisi verip mama hazırlayana kadar bekletmel durumu biraz tatsız geliyor bana. Mama hazırlarken diğerimiz ağlaması şiddetlenmesin diye teselli veriyoruz çünkü yatarken 🤦🏻♀️ birde 2 kere kalkıyor o yüzden biraz daha zamanı var gibi geliyor bana. Ben odasını doğmadan hazırladım, eşim diyor hiç yatıramayacapız herhalde 😂 ben daha çok yatmışımdır onun yatağına kendi yatağımdan doğumdan beri 😂