1 ay 9 gün oldu sütüm yetmediği için mama başladık amptamil conformil kullanıyoruz onun öncesinde bebelac kullandık kabız yaptı aptamile de alışmasını bekliyorum ama çok yoruldum uyumuyor ağlıyor makatında çatlak oldu zeytinyağı veriyorum probiyotik de veriyoruz başka önerisi olan var mı