firsttimemom diyetisyenle ilerlediğinizde süt azalma problemi yaşamıyorsunuz çünkü diyetinizi ona göre hazırlıyor. Hatta sütünüzü arttıracak tarifler veriyor. Önemli olan sadık kalabilir misiniz? Bende 3. Ayında diyetisyen yolunu tutmuştum, hamilelikte süreci beraber geçirmiştik. Ama ben dirayetli olamadım yarım bıraktım. daha sonra etkilenmeyin diye bunu yazdım. Yapamayınca modunuz düşecek, üzülecekseniz belki biraz daha bekleyebilirsiniz ama sabırlıyım, dirayetliyim vs diyorsanız başlayın. Sütünüz etkilenmez 🌸 uzman eşliğinde daha sağlıklı bir yol gidersiniz