onceuponatime_ İndirimde şu an,alsam mı diye düşündüm ama çok üst modelleri çıktı alınır mı hala ? Üst modeller için bütçem yok v8 içinde hem olumlu hem olumsuz çok yorum var
tospikannesi_ onceuponatime_ ben olsam alırım dyson en alt modeli bile iyi. Halada tercih ediliyor illa en son çıkan modeli olmak zorunda değil herkesin bütçesi de bir değil. Yorumlarda çok iyi yani şöyle düşün iphone 8 mi hıiking telefon mu? Yani yani hıking ı alacağıma iphone nin düşük modelini alırım daha iyi sonuçta marka olarak iyi bir marka
Babyboysmother İphone gibi düşünebilirsiniz bunu. İphone 8i de hala kullanan var. Dysonda onun gibi yenisi olduktan sonra pek bişey değişmiyor.