melocan7 Normal doğum sonrasında doktor 10 tane kan sulandırıcı iğne yazmış. Fakat genelde sezeryan sonrası kullanıldığını duydum. Siz ne düşünüyorsunuz
Mommyhann melocan7 değerlerinize bakarak vermiştir kullanın ihmal etmeyin bende sezeryandan sonra kullandım ablamla 10 gün var aramızda oda sezeryan olmuştu ona vermemişti mesela bu kişiden kişiye göre değişiyor
melocan7 aslymom hiç bir şikayetim yoktu aslında doktor adı çıkmış birisi gereğinden fazla ilaç yazıyor diye
simseklivekalpli melocan7 zaten onu anlardınız bende baya temizlemeye uğraştılar. Daha masadan kalkmadan kan sulandirici yapmaya baslamislardi
AsyaMerve38 melocan7 normal doğum yapmıştım benim doktorum da doğumdan sonra yazmıştı o kadar kullanmıştım