birannebirogull Merhaba kızlar saçlarım aşırı dökülüyor doğumdan sonra 3. Ayda başladı dökülmesi bi yana dipleri pul pul dökülüyor kaşınıyor bu durumu yaşayıp çözüm bulan var mı
kivancege birannebirogull bende aynı şeyi yaşadım şuan 5 aylık hala devam ediyor Çözüm bulan varsa bende merak ediyorum
Tugcebb birannebirogull ay benimde derisi kabuk bağlıyor kaşıyorum dökülüyor. Psikolojik mi takıntı yaptımda kaşıyorum oda etki yapıp kabuk mu bağlıyor diye sorgulamaya başlamıştım 🤦🏻♀️
birannebirogull kivancege aynen benimde bebeğim beş aylık bende 2 aydır böyleyim şampuan değiştirdim belki ondan diye sabunla da yıkadım saçlarım o kadar döküldü ki ön kısmlarım kelleşti tesettürlüyüm evde sürekli elim başımda geziyorum
birannebirogull Tugcebb benimde elim sürekli saçıma gidiyor diplerini kaldırıyorum öyle pul pul olduğunu görünce daha çok yapıyorum yapmasam belki gider ama durduramıyorum kendimi🙂↔️