Poyrazmom0 İnternette okudum şişkinlik ve gaz yapar diyor. Yaşayan oldu mu acaba süt yapması için yiyeceğim bugün eşime yenisini aldiracagim malum diğeri çöp oldu 🥲
12betul Poyrazmom0 Yani ben süt yapması için çok kullandım . Bebeğim zaten kolikti . Bilemedim şimdi Süt yapması içinde evet deli gibi süt yapıyor
elif5507 Poyrazmom0 Annenin gazı bebeğe geçmez doğru bilinen bi yanlış bebeğin sindirim sistemi farklı sizinki farklı onda gaz yapan sözde yapmaz sizde yapan onda yapmaz..ama dut kurusunun da gaz yaptığını ilk defa duydum süt arttırıcı etkisi var ben de kullandım kaynatıp suyunu içebilir ya da tahin ve hurma ile karıştırıp yiyebilirsiniz ama abartmayın ve mucize beklemeyin süt arttıran şey su içmek dinlenmek ve stres yapmamak bu 3 ü oldu mu diğerleri ekstrası oluyor
Poyrazmom0 12betul demek deli gibi he 🙃🫠 Bende bilemedim şimdi çoğu anne yiyor ama burda hiç gaz yapıyor diye birşeyde okumadım ama Google amca kafama takti sağ olsun
12betul Poyrazmom0 ben net faydasını gördüm canım . Ama ağzından burnundan aldığı hava kadar gaz yapmaz takılma 🥰
Poyrazmom0 12betul teşekkür ederim canım saol zaten kafaya takarsam olmayacağını da biliyorum 😅 herşeyi inanarak yapmak lazım bugün deneyeceğim bakalım inanarak içersem olur gibime geliyor 😌
kedili1anne Ya o gün sütüm gelmişti geleceği vardı yada dut sayesinde olmuştu bilemedim.. ama gaz yapmıyor Anneye gaz yapması bebeğe gaz olur anlamına gelmiyor zaten İçeriği bebeğe gaz yapabilir ancak Bu da bebekten bebeğe değişir Deneyerek göreceksin
Poyrazmom0 kedili1anne saol canım zaten bana gaz yapması önemli değil bebeğime yapar mı düşüncesindeyim de inşallah olmaz.
Poyrazmom0 elif5507 teşekkür ederim bende internetin yalancısyım kuru dut gaz yapiyor diye Ama deneyip göreceğim.
pimpiriklianne43 gulsimacansu58 kaç aylık kızınız her gunmu iciriyorsun ve ne kadar iciriyorsun oğlum 8 aylik bende icirmek istiyorum çok vitaminli enfeksiyonu önlüyor falan diye okudumda
gulsimacansu58 pimpiriklianne43 5 aylık kızım ben çay kaşıgıyla veriyordum 1 hafta öncesine kadar şimdi küçücük bir biberona koyuyorum şeker atma bir avuç cezveye dut koy az da su koy kaynat posası çıksın iyice süz sogut çay kaşıgıyla ver ben çok faydasını görüyorum her gün taze taze kaynatman lazım ama ben öyle yapıyorum. Şeker falan atmıyorum. Öneririm şahsen
pimpiriklianne43 gulsimacansu58 günde 1 keremi sonuçta ek gida alıyor oda bi meyve yani bende zararı olacağını düşünmüyorum kaç cc içiyor biberonda
pimpiriklianne43 gulsimacansu58 kaç aylıktan beri veriyorsunuz hastalanmasina filan faydası oluyormu dut enfeksiyon dağıtır yaziyorda
gulsimacansu58 pimpiriklianne43 biberon minicik ccsine bakmadım valla ama küçük biz el gıdaya başlamadık henüz ben çok küçüktü veriyordum Bi zararını görmedim günde 2 defa falan veriyordum ben daha dogrusu gazı oldukça veriyorum dsha çok