Arkadaşlar bilen varsa aranızda yardımcı olur mu ben ikinci evliligimi yaptım ilk evliligimden olan oğlum babanesinde kalıyor onun oradaki okulun şartları daha güzel ama okul çıkışı bende hep fakat okul kaydı için ikametgahı babanesinin evine alması lazım sadece oğlumun ikametgahini verebiliyor muyum yoksa benimde mi almam lazım şuan ben evliyim bilen yardımcı olur mu lütfen