mbabygirlm Kızlar 7 aya girdiğimiz gibi ne uyuyor ne duruyor sürekli ağlıyor. Karnı tokken ağlıyor altı tsmizken ağlıyor niye böyle oluyor. Atak haftasında değiliz sizde de böyle mi