Kızlar bebegim dün rota virüs aşısı oldu Anne sütü veriyorum ama kabız oldu sanirim 2 gündür kakasini yapmadi acaba aşıdan dolayı olabilirmi bu durumu yaşayan bilgi verirse sevinirim normalde her gün kakasini yapardı 2 gündür yapmadi endişelenmelimiyim