ipeksiiimom Benim bebeğim 4.5 aylıkken emerken uyku aşamasında titremesi oluyordu ,önce tüm vücut, sonra kısmi, başlarda 1 ayda 2 kere falan, şuan çok yok ama eeg çekildi Dr beynin sol tarafını iyi görmedim dedi, mr istedi bu nedenle,titrerken emmeye devam ediyor, kasılma yok. inşallah mr temiz çıkar.