emeall benim en büyük korkum sezaryen sonrası ekstra ağrım olmasaydı bağlattığım için Doktor herhangi bir ağrı olmayacağını söyledi, Doğumdan sonra sadece sezaryen ağrım vardı, Onun haricinde şu anda da Adet değilim kanamam yok ama kanamam olduğu zamanda da ağrım yoktu.
- sadece tek sıkıntım ayıptır söylemesi vajinamın çevresi çok kaşınıyor Bu hamileliğimde oldu kaşıntı doğumdan sonra geçer dedim ama geçmedi. siz kaçıncı çocukla bağlattınız. Ben üçü doğurup bağlattım. Bağlat Mak zorundaydım çünkü bedenim artık kaldırmıyor Hamileliği, 6. aydan sonra Çok zor bir hamilelik yaşadım, Erken doğum yaptım. İlk kez. Bir daha çocuk düşünür olsam, Bu sıkıntıyı ta en başta yaşarmışım preeklamsiyi. allahın izniyle günah olacağını da düşünmüyorum sağlık söz konusu çünkü