umutugba İsim koyarken anlamı çocuğun iç dünyasına hizmet eder demişti bir yakınımız :)kulağa güzel gelsede anlamı beni düşündürdü .tabi siz karar verdiyseniz ne mutlu .
egelsenkonuss merveiyd altaylardan tuna,yaa😄🥹 Türkçe isim istiyorsanız daha güzelleri var ama içinize sindiyse koyun tabii ki
kubraa006 merveiyd fikrimizi sorduğunuz için söylüyorum ben beğenmiyorum kulağa da hiç hoş gelmiyor bence ama önemli olan sizin beğenmeniz tabi
gurbetteanne10 merveiyd bende hamileyken Altay ve Kutay arasında kalmıştım Kutay da karar verdik ama Altay da çok güzel 🥰
Kestanesekeri merveiyd 33 haftalık hamileyim oğlumuz olacak inşallah çok istedim Altay ismini çok beğeniyorum ama manasının ağır bir anlamı olmadığı için vazgeçtim 😐