forumgurmesi bu devlet Hastanesi’ne giden annelere de haksızlık. Benim bulunduğum yerde gerçekten gidilebilecek gibi değil, denedim çok zorlandım hamilelikte. ama birileri gidiyor sonuçta çünkü mecbur. Ee ben o zorluğa gelemedim, gittim özelde daha rahat koşullarda doğum yaptım, muayene oldum. Şimdi devlette doğum yapan anneyle benim doğum yaptığım koşullar eşit mi?Arada ki 5-7 bin mi fark. ( İyi devlet hastaneleri ve doktorları olabilir, konu asla bu değil, bu bile yanlış anlaşılabilir 🤦🏻♀️) Üzülüyorum ben böyle şeylere artık. Sürekli çıkıyor karşıma. Kimse devlet Hastanesi’ne gitmesin böyle yapsın o zaman