Ayyy kızlar ya bir tek ben mi böyleyim ya ,işler çok ama istek yok ,hiç bir şey yapasım yok sadece oturmak istiyorum,diyelim kalktım yerleri topladım sildim artık gücüm kalmıyor hemen yoruluyorum, diğer işler de ,haliyle baya geç saate kalıyor. Niye hem isteksiz hem yorgun bittkinim ya bir tek ben mi böyleyim??