Benimde son ilişki 15 temmuzda olmuştu sonra ayın 29 inde iki farklı erken gebelik testi yaptım ikiside çift çizgiydi 30 unda dr a gittim kan verdim <2 çıktı. 15 günde kanda yükselme olurdu heralde diye düşünüyorum zaten korunma şeklime göre dr ihtimal vermedi sırf benim içim rahatlasın diye test istedi 🙄