Kızlar benim 3. kutum 1 hafta oldu yeni kutuya başlayalı diğer aylarda hiçbişey yaşamadım ama bu kutuda beni aşırı depresif moda sokuyor. çok eğlenceli cıvıl cıvılım taa ki ilacı icip üstüne 1 saat falan geçince mental olarak bir bunalıma giriyorum 🤷🏻♀️bacaklarımda ağrılar oluyor ondan kaynaklı mı onuda bilemiyorum. Kutuyu yarım bıraksam nolur ki hiç bitiresim gelmiyo bu ay🥹