reba 2 numara bazı bebekler için çok yavaş kalıyor. Benim beneğim neredeyse bir haftalıktan beri 3 numara kullanıyor. Yavaş kaldığı için de emmek istemiyor olabilir. Önce acilen bineron sorununu halledin. Daha sonra yine aynıysa mamayı değiştirin, aptamili bütün bebekler aeviyor nedense tadı daha şekerliymiş, aç kalmasını engellemek için bunu kulkanınilk etapta. Ve emzirmeye çalışın nolursa olsun. Düzenli sağımla süt çok artıyor. Bende bol su artı bestlak da işe yaramıştı. İnstagramda milkmomvibes diye bi hanım var, onun telegram hesabı var motivasyon amaçlı. Ona da bakın sizin gibi olup sütünü arttıran çok orada