Ben doğduğundan beri siveno marka sıvı deterjan kullanıyorum ama duru marka granül de çok seviliyor. Bu kez onu demek istiyorum bebeğim daha iki aylık kararsız kaldım siveno daha zararsız gibi görünüyor bilemedim. Duru granül kullanıp memnun olan var mı?