Kızlar kızım 3 yaşında en son 13 mayıs ile 13 hazirana kadar acı çekti gitmediğimiz doktor kalmadı. Verdikleri kremler lavman ile neyseki geçmişti dedik. Ama şu an tekrarladı. Ne yapmamız gerektiğini bilmiyoruz artık. Bize çocuk gastronolojiye gitmemizi söylediler. Bağırsakta sıkıntı olabilir dediler randevu bulamıyoruz yaşadığımız yerde. Ağlıyor sürekli canı yanıyor artık kanamaya başladı. Başına böyle bir durum gelen oldu mu ? Bana yazarsınız çok sevinirim 👏🥺🥺