Meteninannesii Sezaryen olalı 22 gün oldu 2 gündür şişlik hissediyordum doktoruma danıştım enfeksiyon kaptığımı söyledi antibiyotik ilaç verdi 2 tane çok ağrım var ve korkuyorum daha önce böyle bişe başına gelen var mı iyileşme süreciniz nasıldı
Mihribann Bende yaşadım 2 gün hastanede kaldim yara yerimden bi delik açıp enjektörler içine ilaç sıktılar öyle gecti